Motor Revisie

0 Comments

Na het nameten van de cilinders kwamen we tot de vaststelling dat deze nog binnen de specificatie valt.De slijtage van cilinderwand lag op alle metingen rond de 0.02m, de limiet

Read Full

Eerste sponsor!

0 Comments

We zijn blij te kunnen aankondigen dat Biesheuvel Autosport onze eerst sponsor zal zijn!Neem zeker een kijke op hun website, je vindt er al het nodige race materiaal.Ze gaan ons

Read Full

Motor Demontage

0 Comments

Cilinderkop verwijderd, deze kan gedemonteerd worden. Nokkenassen zien er nog goed uit. Verwijderen van de kleppen en klepveren. Als laatste het verwijderen van de klepdichtingen. We hebben ook een tool

Read Full

Donor motor

0 Comments

De standaard versnellingsbak met 5 versnellingen die in onze Golf zit kan niet veel extra vermogen aan. De versnellingsbak met 6 versnellingen die bij sommige krachtigere 1.8T motoren geleverd werd

Read Full

Interieur verwijderd

0 Comments

Het volledige interieur werd verwijderd op uitzondering van het dashbord. Wanneer we aan de rolkooi beginnen kunnen we zo bekijken welke delen van het dashbord moeten verwijderd worden. . De

Read Full

De wagen

0 Comments

Onze keuze viel op een VW Golf IV GTI, vooral omdat we de 1.8T motor en zijn potentieel goed kennen. Hiernaast viel deze wagen mooi binnen ons budget. We zijn

Read Full